ТРОЯ

 

 
Рейтинг: 3.00
(44)
ТРОЯ
ЛИНКОВЕ
Новини
Публикации
Анкети
Смех&Other
Календар


Фото Галерия VIP-ТРОЯНЦИ Downloads

Новини / Правила

29 Юни 06, 22:14 / Автор: sds
Правила

1. Правило: Войска която е в замъка не носи пари.
Винаги по всяко време войската ви трябва да е на оборки и атаки.
2. Винаги се търгува на пазара с печалба.
Може да умирате за ресурс, но никога не пускайте оферта 1000 за 1000 или за по малко.
Винаги трябва да е поне с 20% повече.
Например 1000 за 1200, 1000 за 1300 и така.
3.Правило: Атака.
3.1)Атакувайте нощем и сутрин рано, на разсъмване.
Военната история го е доказала че атака на разсъмване е най-благодатна, и тук е така.
Всички си крият войските и нощно време
замъците са празни, много лесно се обират.
Сутрешните атаки са много силно оръжие, така или източвате замъка, който цяла нощ
се е пълнил с ресурс, или му заварвате войската,
която е пратил на разходка през нощта \"по бели гащи\". Тези атаки имат най - висок
шанс за унищожаване на чужда войска.
Препоръчителен час между 4:30-6:30 сутринта.
3.2) При серизни атаки задължително пускайте \"камикадзе\".
Независимо че сте шпионирал замъка и пуснал атака, когато става въпрос за
\"зануляване\" и сериозна битка, пуснете
един боец /или бързоход/, който да се \"удари\" в замъка на врага минимум 60
секунди преди атаката и максимум 180 секунди ...
Така се застраховате от много неприятни изненади, зашото не е ясно от времето на
шпионажа до пристигане на вашата войска
врага дали не вие скроил някой номер. А с камикадзето ще можете веднага да
разберете и ...да отмените атака 30 секунди преди финала.
3.3)Атака \"на тъмно\"
За съжаление е много неприятно, но е единственияя вид атака, който най-бързо
ви дава развитие и точки.
Това е атака, която правите преди да излезете от играта и калкулирате замък
на толкова време път, че като влезете в играта
войските таман да са се върнали. Т.е. ако няма да ви има 12 часа, търсите замък
на 6 часа отиване /респ. 6 връщане/.
Тази атака има 2 цели: 1-ва Да ви докара ресурс точно като се върнете и пуснете
натрупания ресурс в строежи, 2-ра да си
предпазите войската от по-силни играчи за времето когато ви няма.
При тази атака задължително се спазват следнит правила:
а) Избраният замък да бъде минимум 3 пъти по малък като популация от вас.
(т.е. ако вие сте 1000 той не повече от 330)
б) Войската която му пращате да бъде минимум 80% от популацията му.
( Т.е ако замъка е 300 популация вие атакувате с 250 души)
в) Избрания замък да не е бил, поне 2 дни онлайн.
3.4) Коефициенти на полезност и смъртност на атаката.
Ако от 10 атаки, 3 се върнат празни - преосмислете целите си.
Максимума е 4 празни.
Коефициента на полезност на атаката трябва да е минимум 70%.
Добра е тази стратегия, която ви дава коефициент 90%.
Най-добрите играчи по правило имат коефициент над 80%.
Смъртност - ако на икономически атаки на 10, 2-е се върнат с жертви, няма значение
дали са от стената и пр., значи пак преосмисляте.
На икономическите атаки максимално допустимия коеф. на жертви е 10%.
Тоест от 10 атаки само една може да има жертви. Приемливо е да е възникнало
случайно събитие и да дадете жертви,
но само в една атака.

4.Правило: Преди да напуснете играта калкулирайте колко ресурс ви е нужен за да
се произвежда войска докато се върнете.
5.Правило: Всички :дълги\" ъпгрейди и сгради се строят преди да напуснете играта.
6.Правило: Няма \"малко\" и \"много\" ресурс.Има ресурс.
Задължително се ходи на всякакъв вид оборки до 1:30 мин. път. Независимо
че може да е обрана вече.
От 3 ходения поне една е сполучлива.Пращат се и войски на
\"мизерни \" оборки от сорта 3/14/5/2,
например пратете един малък лък.
Какво като е малко? Той като стои в замъка пари няма да ви донесе.
/По-долу виж Некромансерското правило за допълнителни разяснения./
7.Правило: Не позволявайте равен по развитие да ви изпревари ако е близо до вас.
С тормоз,атаки и пр..
Санитарния минимум на войската е: 1% на 100 популация.
Това е долния минимален праг под, който не трябва да падате.
Тоест:
На 100 поп- 1% е от войска
на 1000 поп -10% от войска
---------------
на 5000 поп. - 50 % войска... и така нататък докъдето и колкото можете.
8.Правило: Ако складовете ви не са на 0/нула/, значи сте играли грешно.
Винаги ресура трябва да ви е вложен. В строеж,ъпгрейд и т.н. Ако имате ресурс в склада,
значи не сте сметнали нещо.
9.Правило: Никога не стройте \"плавно\" .
Не може всички мини да са ви по на 10 или 5 или 15 ниво. Изберете си един ресурс,
например храна и развивайте тази мина,
а другите мини по-малко. С този ресурс търгувайки на пазара чрез печалба,
ще компенсирате по-ниското ниво на другите мини.
10.Правило: Строй по 2 бойни единици от вид.
Конюшнята се развива така: постоянно бързоходи, после постоянно лека и
постоянно тежка.
Затова е важно да имате в началото бързоходи, после няма да можете да ги строите.
Не може да огреете и да ъпгрейдвате навсякъде. Изберете си 2 бойни единици от
казармата и тях развивайте.
Задължително е едната да е малък стрелец, защото удря пръв.
Казарма: м.лък+пика / м.лък+меч / арбалет+меч /м.лък+голям лък/ м.лък+арбалет/
11.Правило: Избирайте умения които ви носят пари и войска.
Има 2 умения в тази игра които трябва задължително да притежавате:
-Скаут
-Финанси
Защо?
Да предположим че имаме 2 играчи които започват едновременно играта.
Ако този с умение скаут прави за хикс време един поход ,
то мастер скаута прави около 3 похода за същото време. Единият ако вземе 1000 ресурс,
мастър скаута ще вземе 3000, за същото време.
Финанси - На единия ако мините дават 100 на другият ще дават 100+5+10+20...
Тоест при равни други условия единия играч ще се развие 3 пъти по бързо.
Има и едно друго умение: Лечител, но то не е за начална фаза на играта.
12. Правило: Големите риби изяждат малките риби.
Винаги има по-голяма риба. Вие сте храна за нея, значи и вие трябва да си намерите
по-малка риба да се храните.
Как да се пазите от големие риби?
Ами като ядете по-малки риби и като влагате целия ресурс в строежи.
Стройте разумно стени и скривалища.
Не се \"окопавайте\".
За строежа на стени зависимоста е следната:
от 0-300 популация / 1 ниво стена на 100 популация
301-1001 популация / 1 ниво стена на 300 популация
1001- ++ популация /1 ниво на 500 популация.
За строеж на скривалища зависимоста е същата. Все пак това е насока, ако прецените
дигнете скривалищата по-рано, но не и стените.
13.Правило: Мръсна засада.
Когато сте много развит или когато няма никой да ви нападне, изберете си някой слаб
играч, очевидно слаб и
паркирайте там войската си, под формата на подкрепление. Просто трябва да стоите
и да чакате.
Все някой ще го нападне за да го източи. ..и ще се натъкне на масата ви армия.
После спокойно излезте и си направете оборката
и идете другаде. Така се печели страшно много ресурс и се дигат трупове.
14.Правило: Правилото на 40-те.
На всеки 40 популация трябва да имате 1-ниво от мините. Тоест ако имате 1000 популация,
сбора от нивата на мините ви трябва е 25.
15.Правило: Правилото за експанзията на пазара.
Пазара има някои зависимости.
Наблюдавайте класацията на играчите и на колко точки са, като среден процент,
за да видите в момента кои преобладават.
Има някои ресурсни зависимости на пазара, горе-долу са следните:
0-100000 т. Трябват им повече дърва
100,000 - 300,000т. Трябва им храна и дърво.
300,000 - 600,000т. Трябва им храна и злато.
600,000 - 1000,000т Трябва им злато и желязо.
В зависимост от това какви играчи преобладават се ориентирайте какви мини
да строите и какво да продавате на пазара.
16.Правило: Не се бийте и не нападайте, ако не сте минимум 3:1, и откъм стрелци 5:1.
(Естествено това е пожелателно, но принципа е такъв и има изключения)
Войската, която сте строили не е за да умре. Не се бийте колкото може по-дълго време.
Само правете атаки на празни замъци и уборки.
Ако все пак ви се наложи да се сбиете, никога не нападайте по -малко от 3:1 -
даже и да взимате много точки и много ресурс.
Не е геройство да \"размажеш\" противника, ами си е жива некадърност да загубиш
90% от войската си за да \"размажеш\" някои.
Идеята на играта е да спечелиш опит и ресурс при минимални жертви.
В момента в бета теста на играта има хора с
над 2 000К опит, а армиите им не са кой знае какво.
17.Правило на Некромансера.
Задължително се ходи на уборки с над 300 трупа и до 2 часа път.
Защото и да е събрана уборката и даже друг да дигал
трупове, пак остават над 200 трупа ( при 3 дигания падат под 200, в зависимост
от уменията на играчите и лечителницата),
тоест вие даже и да сте 4-5 играч, ресурс няма да вземете но труп има
голям шанс ще дигнете.
Уборките се разглеждат така:
До 1 час път се ходи задължително.
1-2 часа над 3000 ресурс
2-2:30 над 3000+над 300 трупа
2:30-3:30 над 5000 ресурс над 400 трупа
Над 500 трупа, ходи се задължително независимо от времето.
18.Правило: Пазара е най-доброто и евтино скривалище.
Ако имате 3 ниво пазар можете да \"криете\" до 3000 ресурс, публикувайки
го там с очевадно неизгоден курс, от сорта 1000 за 3000.
Но, аз ви съветвам да ползвате макс. 1/2 от капацитета на пазара за криене,
защото иначе много ще се забавите в
развитието си пропускайки изгодни сделки. Само в много краен случай
използвайте целия капацитет на пазара.
Пазара се строи така:
до 1000 популация - мин. 3-то ниво
на всеки 1000 поп. до 3000 по 1 ниво
след 3000 поп. на всеки 1500-2500 поп. по 1 ниво.
Другият вариант е да изпраите поход към далечен играя (по нагоре е написано;))
19.Правило: Приоритети при строене.
Приоритета е такъв:
1-во се зарежда конюшнята
2-ро се зарежда казармата
3-то се пускат ъпгрейдите
4-то се строи сграда.
Най добре е да има баланс , т.е. не всички ресурси на конюшня и нищо за
другото, ами калк. колко къде да пуснете.
Ако все пак не ви стигат ресурсите, при всички положения игнорирайте
сградата за сметка на войската.
Когато смятате ресурса, имайте предвид и атака течаща в момента,
която ще ви донесе ресурс. Ако нямате ресурс изчакайте
да се върнат с ресурса, но не повече от 1 час.
20.Правило: Коефициент на производителност.
Ето как се смята:
-Конюшня 25%
-Казарма 25%
-Ъпгрейди 25%
-Сгради 25%
Работилница, орден и пр. се игнорират заради незначителното им рутинно участие.
Времето, което сте онлайн замъка ви трябва да работи 90%
(100% минус евентуален лаг или кликвания),
допустимият праг на не-работене когато сте онлайн е 50%,
паднете ли под този праг, развитието ви е силно забавено.
Когато сте оф-онлайн или извън играта трябва да има 75%
работа, а именно: дълги ъпгрейди +казарма+конюшня.
21.Правило:Направете си план за равитие
Плана трябва да вкл. три компонента:
а) Целите за атака - график кой по-колко пъти на ден да бъде атакуван.
б) Приоритетите за строеж за всеки ден.
в) Защитен механизъм.-Как се пазите, къде пращате войската като ви няма,
има ли нова заплаха в района.
Плана за развитие си го актуализирайте всеки 3 дни. И си го спазвайте стриктно!
Особено графика за атаки.
За играчи над 3000 популация е препоръчително да добавят по една цел за атака всеки ден.
22.Правило: Най-добрата бойна единица.
Най-добрата бойна единица е тази която е ъпгрейдвана 10 пъти.
Това много добре го запомнете.
Тогава 1=2.


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1184